[slikom] Potrebni dodaci za NVDA

  • From: "Midhat Bjelosevic" <midhat.bjelosevic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Feb 2015 15:01:47 +0100

-----Original Message-----
From: slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On
Behalf Of Danijel Baričević
Sent: Friday, February 20, 2015 1:54 PM
To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [slikom] Re: nvda i jmetnuti objekti

Osim sto ti kodna stranica nije bas podesena, pokusat cu ti najplasticnije
pojasnit kako ces svaki ugradjeni objekt reproducirati.

Dodjes na neki film, i kada cujes ugradjeni objekt, provjeri da li ti je
iskljucena numericka tipkovnica. ako je onda pritisni kombinaciju nule i znaka
podijeljeno, prvi znak s desne strane od numlock.
Tom radnjom si doveo kursor na trenutnu poziciju, gdje se nalazis.
I sada je dovoljno simulirati lijevi klik misa a to ces napraviti pritiskom te
iste tipke podijeljeno.
Istom tipkom pauziras i pokreces reprodukciju, a tabulatorom trazis ostale
gumbe.
Kada zelis izaci iz tog nacina pregleda kako bi nastavio citati okolni tekst,
pritisni kombinaciju Insert plus Ctrl plus razmaknica.

Ugodno slusanje filmova!

lp, Danijel strane

Danijel Baričević

Twitter: baricdan