[slikom] Re: Postovanje

  • From: "Dragan Selenic" <d.selenic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Mar 2010 03:05:04 +0100

zdravo Borise

Ispod ovih redova prosledjujem poruku koju je Zlatko ranije poslao na "knjigoteku.Nadam se da sam ti bar malo pomogao da prebrodis pocetnicke muke.

   Pozdrav svima!

   Postavljanje datoteke na internetski posluzitelj za djeljenje datoteka -
Sendspace

Sendspace omogucava postavljanje datoteke velicine do 300 MB. Dakle,
postavljati se mogu samo datoteke.

U Windowsima velicinu ocitavamo tako da:
a) oznacimo mapu ili datoteku,
b)  iz kontekstualnog izbornika pokrenemo naredbu Svojstva (Properties)
Alt+Enter
c) pomocu Jaws kursora Num-Minus na ekranu procitamo vrijednost pod stavkom
Velicina (Size)

Za izlaz iz Svojstva:
d) ukljucimo PC kursor pomocu tipke Num-Plus
e) pritisnemo tipku Escape ili kliknemo na gumb Odustani.

Buduci da navedena zvucna knjiga ima vise manjih MP3 datoteka cija ukupna
velicina prelazi 300 MB, datoteke cemo razdvojiti na dvije arhive.

1. Kreirajte novu mapu i u nju kopirajte svih 20 MP3 datoteka knjige

2. oznacite prvih 10 datoteka

3. iz kontekstualnog izbornika pokrenite naredbu "Add to Nova mapa.zip"

Napomena: Ovisno o vasem arhiveru, naredba moze biti pod nazivom: Add to
..7z ili Compress to ...rar

4. Provjerite velicinu novokreirane datoteke "Nova mapa.zip".
Ukoliko njena velicina ne prelazi 300 MB, tada

5. Preimenujte datoteku arhivu "Nova mapa.zip" u npr. "Knjiga1.zip".

6. Oznacite drugih 10 MP3 datoteka i iz kontekstualnog izbornika ponovo
pokrenite naredbu "Add to Nova mapa.zip".

7. Ako njena velicina ne prelazi 300 MB, preimenujte je u "Knjiga2.zip".

Postavljanje datoteke na Sendspace

1. U Internet Exploreru otvorite adresu
www.sendspace.com

2. pomocu slova "e" kursor premjestite u okvir za uredivanje:
"Select file * (up to 300MB):"
(Odaberite datoteku * (do 300 MB)
Napomena: Znak zvjezdica oznacava da je podatak obavezan.

2. Idite jedan puta strelicom dolje na gumb Browse... i pokrenite ga tipkom
Razmaknica ili Enter

3. U dijalogu Otvori pronadite, oznacite i Enterom potvrdite datoteku koju
zelite postaviti

Sada ce se u okviru za uredivanju iznad "Odaberite datoteku" ispisati staza
do datoteke na vasem racunalu npr.
C:\Zvucne knjige\Knjiga1.zip

Za nastavak koristite tipku TAB ili strelicu dolje.

4. U okviru za uredivanje:
"Description (optional):"
(Opis (opcionalno):)
Prema zelji upisite kratak opis, maksimalno 100 znakova.

5. U okvir za uredivanje:
"Recipient's email (optional):"
(E-adresa primatelja (opcionalno):)
Upisite e-mail adresu primatelja. E-adrese medusobno razdvajajte zarezom.

6. U okvir za uredivanje:
"Your email (optional):"
(Vaša e-adresa (opcionalno):)
Upisite svoju e-adresu na koju ce vam poslati obavijest za preuzimanje ili
brisanje datoteke koju postavljate.

7. Razmaknicom ukljucite potvrdni okvir:
" I have read and agree to the terms of service."
(Procitao sam i slazem se sa pravilima servisa.)

8. Na gumbu:
"Upload File"
(Postavi datoteku)
Pritisnite tipku Enter ili Razmaknica.

Zapocelo je postavljanje datoteke na posluzitelj Sendspace.

NAPOMENE

A. Kada zapocne postavljanje datoteke otvara se nova stranica. Na toj
stranici postoji okvir u kojem se ispisuju podaci o postavljanju: velicina
datoteke, koliko je postavljeno, utroseno i preostalo vrijeme. Sadrzaj tog
okvira se moze procitati samo uz pomoc Jaws kursora.

B. Kada postavljanje bude zavrseno na ekranu ce se ispisati obavijesti: link
za preuzimanje, link za brisanje i preostale servisne informacije.
Ako ste upisali svoju e-adresu, tada zatvorite ovaj prozor. Obavijest sa
linkovima je vec poslana na vasu email adresu.

C. Postavljanje datoteke na internetski posluzitelj puno je sporije od
preuzimanja. Neka vas ne buni sto cete morati cekati neko vrijeme dok za
preuzimanje te iste datoteke potrosit cete par sekundi.

Puno srece.

Lijep pozdrav,
   Zlatko

----- Original Message ----- From: "boris bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>