[slikom] Postovani

  • From: "boris bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Mar 2010 21:23:03 +0100

Molio bih nekoga da mi pomogne u par stvari sto se tice podesavanja javsa. Molio bih vas da mi detaljno opisete kako preko tipkovnice podesiti javs da mi govori sve hrvatski? Meni javs interpunkcijske znakove govori na engleskom. Kako to vratiti na hrvatski? Javs sam stavio prije par dana. Prije toga sam imao jedan drugi program i word-ovi dokumenti su mi se zavrsavali sa nastavkom doc, a otkada sam stavio javs imaju nastavak dokdoc. Njih sada mogu citati kao i prije kada sam iamo taj drugi problem, ali tekstualne datoteke vise ne mogu citati otkada sam stavio javs. Kada udjem u tekstualnu datoteku racunalo mi samo govori slova npr vvvvkkkk itd. Molio bi nekoga da mi objasni kako preko tipkovnice odraditi postupak da mi tekstualne datoteke cina normalno? Unaprijed se zahvaljujem onima koji mi imaju namjeru pomoci Boris Bjedov