[slikom] Postavljanje na sendspace

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 May 2010 23:14:00 +0200

Konacno sam uspio nauciti postavljati na sendspace. Moje misljenje je da oni
koji su prije na listu slali kako se postavlja na sendspace je preslozena
procedura i nitko ziv je ne razumije. Od par ljudi s kojima sam se s ove liste
privatno dopisivao sam skupio od svakog po nesto.
Jos uvijek ima ljudi koji to ne znaju, a ja cu biti taj koji cu sada napisati
jasnu razumljivu proceduru kako se nesto postavlja na sendspace da oni koji ne
znaju nauce i shvate
trebate upisati stranicu: www.sendspace.com, nakon par sekundi kada se stranica
otvori trebate stisnuti slovo b dok racunalo ne kaze brose i na to jedan enter.
Sada s tabom trebate ici do filea koji je zapakiran. Na njega stisnete jedan
enter, stisnete jedan tab i racunalo kaze description sto znaci opisivanje-tu
napisete par rijeci o tome sto cete postaviti, zatim stisnete 2 taba dok
racunalo ne kaze your e-mail i tu upisete e-mail primaoca koji ce primiti link
za skidanje postavljenog. napomena: ako zelite upisati vise e-mail adresa u tom
polju your e-mail e-mail adrese odvajate znakom ;
Druga napomena: bilo da se radi o jednom zapakiranom fileu ili vise njih
zapakiranih u jedan file tezina toga ne smije biti veca od 300 mb. Nakon toga
kada ste upisali e-mail adresu s tabom idete dok javs ne kaze upload i na to
jedan enter i postavljanje je zapocelo. Postavljanje ce trajati 3 sata. Kada
postavljanje zavrsi u imboksu cete dobiti e-mailom link odakle cete skidati
postavljeno.

Pozdrav