[slikom] Popunjavanje rubrike

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Apr 2007 11:58:20 +0200

Pozdrav svima! Imam pitanje iz oblasti interneta.
   Desavaa mi se da se od mene trazi da popunim neke rubrike ali nije ostavljen
prostor za popunjavanje.
   To znaci da ne postoji funkcija "edit form on".
   Kako se u tom slucaju popunjava rubrika kada tastatura nema ni slova ni
brojeve, vec je predvidena za druge internet funkcije.
   Ako me je neko shvatio i za ovaj problem ima resenje, molim ga da mi toi
napise.
   Svima koji budu uzeli ucesce na ovu temu unapred zahvaljujem.
    Misa.