[slikom] Re: Popunjavanje Wordovog dokumenta.

  • From: Božidar Ivančić <yt7ib@xxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 02 Nov 2009 20:29:41 +0100

pozdrav, svako dobro Bada Boksa ja licno nisam nikad popunjavao takav dokument ali znam kako se uporuci na mobi a i uporukama menja tekst u poruci nadam se da je to to: evo ovako pritisnes aplikejšen i ides na opciju odgovori tu lupis enter sada imas edit mozes raditi i obradjivati zeljeno u poruci. razgovor na temu ----- Original Message ----- From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>