[slikom] Re: Popis kratica za Firefox, za Borisa

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Nov 2013 10:06:08 +0100

Pozdrav! Ne razumijem te! Kada mi stižu e-mailovi sa liste slikom, ostalih
lista i kada se s nekim dopisujem nemam nikakvih problema, a tvoj e-mail s
kraticama o firefox-u mi ne čita dobro i to čita kao: juer sam iao kui. Da
li trebam podešavati to što si rekao? Ako da možeš li mi napisati kako se to
radi?

Boris