[slikom] Ponovna molba

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Nov 2005 00:40:15 +0100

Evo po¹to sam konaèno na¹timao na serveru http://www.godaddy.com da sve radi
kako treba u vezi imailova molio bi vas da mi svi vi kojima zavr¹avaju imailovi
na va¹im prowiderima po¹aljete testni imail a to bi mogli biti prowideri:
bih.net.ba eunet.yu beotel.yu i svi oni na kojima ste registrovali imail.
hotmail.com yahoo.com aol.com gmail.com web.de bi mogao doæi u obzir kao testna
imail kao i freenet.de ali ovi navedeni nisu potrebni za testiranje mislim na
hotmail.com yaho.com aol.com i gmail.com. Èekam ponovo na va¹e odgovore.
Po¹alji te mi i imail dali licitira automacku poruku nazad dali sve radi kako
treba. Ja sam testirao sa ovim imailom i sve je u redu. odgovori æu vam sa tog
imaila a imail je za info slauf@xxxxxxxxxxxxxx imail na koji sam bio prijavljen
na slikom i drugim listama ali sam imao problema dok nisam kompletnu
rekonstrukciu napravio na ovom serveru. Moram vam reæi da ima dobar hosting i
dobru web prezentaciu. I¹e o tome na http://www.godaddy.com