[slikom] Re: Ponovljeno pitanje!

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2007 23:28:51 +0200

Ljudi, o ovome je bilo reci ali da ponovim. Najbrze do neprocitanih poruka
dolazite pomocu tastera kontrol plus u a dkroz foldere se setate sa kontrol
plus j tako mozete naci brzo svaku neprocitanu poruku. Pogotovu ih brzo mogu
naci oni koi u inboksu imaju dvadesetak hiljada poruka sto je sa mnom
slucaj.