[slikom] Pomoc

  • From: "Djordje Kuzmanovic" <dkdjole@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Jul 2011 22:52:59 +0200

Zdravo svima,
I kod starijih verzija Jawsa se javljao problem da kada je na primer site na
stranom jeziku da se javlja glas Naratora koji takode radi preko sappy 5. Posto
ja mnogo koristim i vord zbog knjiga sa fakulteta koje su u istom, dogada se da
kada je pola teksta u latinici, a pola u cirilici, ili kada slova na jednoj
strani nisu iste velicine i sl. da se prilikom kretanja levom i desnom
strelicom (slovo po slovo) javlja takav problem. Iako je sve podeseno kako
treba, problem i dalje postoji. Ponekad sam to uspevao da resim kompletnom
reinstalacijom Jawsa i sinteza.
Pozdrav
Dorde Kuzmanovic
+381 64 203-76-44