[slikom] Re: Pomazite poludecu!

  • From: "dobrinkodavidovic" <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Feb 2009 19:46:42 +0100

pa skidaj s onog kome ne zaglavljuje!
  ----- Izvorna poruka -----
  Od: Milica Ilic
  Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Poslato: 11. februar 2009 17:18
  Tema: [slikom] Re: Pomazite poludecu!

  Dobrinko, sve zaglavljuje sa jumbo maila.
      Od: Milica Ilic
      Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
      Poslato: 11. februar 2009 2:09
      Tema: [slikom] Pomazite poludecu!

      Do malo pre sam koristila  pored internet eksplorera i mozilu. Kad skidam
nesto sa jumbo maila on skine par posto u mozili i stane, uklonila sam mozilu,
medjutim  to radi i u Internet eksploreru dodje do deset posto i stane, ovo mi
se nikada nije desavalo. I ne razumem, sta se dogadja a ni sta da radim? Kao
ljubitelj zvucnih knjiga onemoguceno mi je skidanje, i dok ovo ne resim moracu
primati knjige skajpom,  pomagajte molim vas?