[slikom] Re: Podizanje sustava Windows XP

  • From: "Dusan Radinoski" <rdule2000liste@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Jan 2013 19:10:33 +0100

Pozdrav!:)

Jedino bih još molio, da mi se objasni (ako je to moguće), kako da izvršim
backup sistema, uz pomoć već pripremljenog DVD medija, na kome se nalazi bekap
sistema, s najbitnijim drajverima, i po kojim programom... Postoji priča, da bi
to moglo, ali ne znam postupak, a za izradu bekapa sistema je korišćen :,,Image
For Windows", koji je i sam, ugrađen u bekap sistema...

Ne bi bilo loše, kada biste nešto rekli o radu i s pomenutim programom za
izradu slike sistema, pošto bi mi, i sam postupak pravljenja backupa, bio jako
zanimljiv, i potreban!

Dušan.