[slikom] Re: Po proizvoljnom izboru

  • From: "Bojan Bertek" <bojan.bertek@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Jan 2008 02:58:13 +0100

Pozdrav Misa!
Najjednostavniji je nacin, da se recimo pozicioniras na folder u kojemu se
nalazi glazba koju zelis slusati, zatim u pomocnom izborniku koji otvaras
aplikacijskom tipkom, odaberes play with media player. Otvara se prozor
windows media playera. Nakon toga u njemu odes u izbornik play, i tamo
odaberes naredbu shufle, i pritisnes enter. Kratica za nju je ctrl+h. Ako je
windows media player na hrvatskom, onda izbornik, reproduciraj, i u njemu
naredba izmijesaj.

Srdacno

Bojan