[slikom] Re: Pitanje za vas

  • From: "Marko Mirkovic" <mirmarko@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Apr 2007 00:07:29 +0200

To se meni desava i sa wordovim dokumentima. Do sada nisam pronasao resenje.
Menjao sam kodne strane, ali nista. Postoji mogucnost ispravljanja pogresnih
simbola u wordu. Pronadjes simbol ili slovo koje zelis da promenis u celom
tekstu, zatim, u meniju pronadjes mogucnost da ti to automatski obavi i isto
ucinis sa svim pogresnim simbolima. Malo duzi posao, ali vredi.