[slikom] Pitanje za NVDA čitač

  • From: Sreten Marković <sreten72@xxxxxxxx>
  • To: "Slikom pitanja i odgovori" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Jan 2014 18:35:37 +0100

Pozdrav listerke i listeri

Evo da pitam sve one koji koriste NVDA kao podrazumijevani èitaè dali se i kod
vas dok ste u skype prozoru i dopisujete se sa nekim i kada dobijete emotikon
od te osobe dalije procita ili ne kod mene kada ja saljem sve uredno procita
kada hocu da izaberem i prevedeno je kao i skype ali kada mi se posalje
emotikon e tada nece da uopste procita
Kada koristim jaws tada procita na engleskom znacenje emotikona kada mi neko
posalje a kada ja saljem izbor je preveden kao i skajp ali kada pritisnem enter
da saljem poruku sa emotikonom tada procita na engleskom

Evo toliko oko emotikona a sada imam jos jedno pitanje dali se i kod vas
pojavljuje kada koristite NVDA i kada pisete poruku i posaljete je da jednom
procita napisanu poruku i na kraju dodatak kao nije poslana a odmah iza tu istu
poruku procita i na kraju dodatak kao poslana je e sada jedno pitanje sada dali
se kako moze eliminisati da samo to jednom procita prilikom slanja poruke
napisanu poruku kao i kod jaws

Pozdravljam i toliko za sada od mene
unaprijed se zahvaljujem svima na odgovorima i na pomoci akoje moguce sto
podesiti od ovoga da radi drugacije kakobih bar malo se priblizio jaws stose
tice ova dva problemcica

cao...
Sreten,E73RMC.