[slikom] Pitanje uvezi win mail

  • From: "Sreten Markovic" <sreten72@xxxxxxxx>
  • To: "Slikom pitanja" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Apr 2014 14:17:38 +0200

Pozdrav listerke i listeri

Imam jedno pitanje uvezi win mail klienta
evo u cemu je problem kada u prijemnom postanskom sanducetu nema ni jedna
procitana i neprocitana poruka to jeste kada je prazno i kada zatvorim win mail
i kasnije kada na desktopudodjem do ikonice od win mail i otvorim je sa enterom
tada mi se otvori win mail ali nista ne reaguje niti mogu da sa tabom predjem
na spisak fascikli niti bilo sta da uradim drugo napomena toje i sa jawsom i sa
nvda tako nista ne procita ali ga otvori
e tada moram da sa lijevim klikom samo kliknem jednom tada mi se otvori kako
treba win mail ili drugi nacin da sa win tipkom i slovom m izadjem na desktop i
onda sa alt i tab tipkom ponovo dodjem na win mail i tada je ok otvori se
prozor kako treba

Napomena kada u prijemnom sanducetu ima samo jedna poruka dali procitana ili
neprocitana i kada sa desktopa otvaram win mail sve je ok otvara se uredno kako
treba

E sada pitanje sta uraditi akoje moguce sta po ovom pitanju da se podesi ili je
to tako
Svima vama unaprijed se zahvaljujem na pomoci

Pozdrav iz kisovite Semberije

cao...

Sreten E73RMC

---
Ovaj email ne sadrži viruse jer je avast!-ova zaštita aktivna.