[slikom] Pitanje u vezi outlook expressa

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 May 2014 14:33:31 +0200

   Dugo godina sam bio korisnik i pomenutog operativnog sistema i pomenute
aplikacije, ali ne i NVDA kao podrske za citanje informacija sa ekrana
racunara.
  Sada koristim drugi operativni sistem, drugu aplikaciju za mail postu ali
NVDA kao citac ekrana.
   ovo sve pisem, jer bih zeleo da se ogradim od eventualnih netacnih
informacija.
  Prilikom selektovanja mail poruka za brisanje, i ne samo toga brisanjem, i
pritiskom na enter, mi se poruke ne brisu, ali ponovnim pritiskom na enter,
obrisu se sve do jedne.
   Ne znam da li bi taj recept bio od koristi i vama gospodine Jusufagicu.
   Zasto je to tako zaista ne znam, ali meni je prakticno potrebno da ponovim
sve dva puta.
  To mi se desava i prilikom pisanja nove poruke gde kada sam u polju za
unosenje podataka onoga kome je saljem, ispisivanjem prvih slova i pritiskom na
enter, ne dobijam uobicajeno display ime, ali kada pritisnem enter drugi put,
ondsa izadje i ime ali i puna mail adresa.
   U svakom slucaju probajte, ako nista drugo necete nista pokvariti, a ako ne
da rezultat, sto je mozdsa verovatno, trazicemo kao sto je to uvek slucaj neka
druga resenja.
   Zelim vam da uspesno resite tu nezgodu, koja u nekim prilikama ume da bude
dosta nezgodna.

---
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast!
antivirusna za¹tita.