[slikom] Re: Pitanje u vezi hotmail, kao pop3

  • From: "olga Petrovic" <olgapetrovic21@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Sep 2010 10:10:42 +0200

Postovani Gospodine Gradimire,
Hvala vam na pomoci!
Hotmail sada radi!
Jos jednom veliko HVALA!
S postovanjem,
Olga Petrovic
dipl. pijanista
Faberstraße 19
5020 Salzburg Austria
gsm: 00436765047344
e-mail: olgapetrovic21@xxxxxxxxx
  ----- Original Message -----
  From: Gradimir Kragic
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, September 16, 2010 8:00 PM
  Subject: [slikom] Re: Pitanje u vezi hotmail, kao pop3

      Zdravo Olga,

      Prije mjesec dana ja sam na jednom kompjuteru podesavao ovo sta tebe
interesuje. Evo sta sam poslije toga napisao na ovoj listi.

  Datum: Ponedeljak, 9 Avgust 2010 10:26

  Zdravo svima,

      Prije nekoliko dana pisao sam i pitao na temu podesavanja account-a za
  hotmail.com. Danas sam to ponovo podesavao i evo kako sam to podesio a da sve
  radi. Ovo se razlikuje od podesavanja koje se nalazi ispod mog teksta:

  Kartica server.
  1. My incoming mail server is a POP3 server.
  2. Za Incoming mail (POP3), treba upisati: pop3.live.com

  3. Za Outgoing mail (SMTP), treba upisati: smtp.live.com
  4. E-mail username: username@xxxxxxxxxxx
  5. My server requires authentication. Ovo treba biti cekirano.

  Na kartici, advanced treba uraditi sledece:
  Server Port Numbers
  1. Outgoing mail (SMTP), treba upisati: 587
  2. This server requires a secure connection (SSL). Ovo treba biti cekirano.
  3. Incoming mail (POP3), treba upisati: 995
  4. This server requires a secure connection (SSL). Ovo treba biti cekirano.
  Kada se ovo cekira, broj porta ce se sam promjeniti na potrebnu vrijednost.

      Nasao sam na internetu mogucnost da se upise potrebna email adresa i
  password te da se kreira .iaf (internet account file) koji se preuzme pa se
  onda inportuje u outlook express. To mu dode kao neka zamjena za ono sto
  postoji za gmail, Gmail Client AutoConfiguration. Ako se neko odluci da ovo
  koristi, predlazem da se ne upisuje password vec da se on upise kod  prvog
  konektovanja.

      Pozdrav od Gradimira