[slikom] Re: Pitanje oko torenta

  • From: "narcis" <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Apr 2011 23:51:12 +0200

pa danijela kad skidas diskografiju normalno je da moras skidati sve jer se tu
ne moze cekirati sve pojedinacno nego on skida sve.mozes proveriti koje ti je
albume skinuo tako sto ides na maj dokument i pod fajl daun lod ili gde si ga
usmerila da ti skida to sa torenta.

tu ce ti on citati koje je albume skinuo iz koje godine

jedino kad si skidala sa liste sto kazes da je to neko poslao tu si onda iz
atacmenta mogla da izaberes pojedinacno fajlove koje si htela da skines kao
pojedinacni album ako je tako bilo razvrstano a ne kao jedinstveni fajl kao sto
si pomenula bajaga diskografija