[slikom] Re: Pitanje oko programa za povećalo

  • From: Danijel Baričević 9A3GDB <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 12 Dec 2014 16:02:00 +0100

Windowsi imaju svoje povećalo koje mnogi koriste.
Prečac je Windows plus tipka plus na numeričkoj tipkovnici. Ukoliko se
koristi i neka aero tema, tada je dostupno i povećalo u obliku pravokutnog
povećala koje se pomiče kako se pomiče i miš.
lp, Danijel

12.12.2014. u 12:37, Alen Podrebarac je napisao/la:
Pozdrav svima, Koristi li netko od vas na listi neki program za povećavanje
dijelova teksta u windows sustavu. Konkretno bi to izgledalo kao da se
mišemkrećem po ekranu a u kvadratiću mi je povećan tekst trenutnog
dijelaekrana na kojem se nalazim. Nešto kao u realnom životu sa
mehaničkimpovećalom. Ako netko ima neki program da je jednostavan za tu
primjenu nek mi ga preporuči. Samo da bude kompatibilan sa win 7 recimo. I
na kraju, svojevremeno dok sam još bolje mogao čitati po ekranu, koristio
sam nešto što se zvalo likhtening softvare tako nešto i vršilo je
funkciju koju sam naveo gore. Zahvaljujem na svakom odgovoru.
-- Lijep pozdrav, Danijel Baričević

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom