[slikom] Re: Pitanja oko alldebrid servisa

  • From: "Pavle Kojic" <kojic.pavle@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Feb 2015 20:05:09 +0100

Ninoslave.
I ja koristim alldebrid vec nekih sedam osam meseci.
I ja sam hteo da skinem nesto sa send spacea a li kao sto si i ti rekao iako je
navedeno da moze ni ja nisam uspeo.
Ovo za limit pitam jer cini mi se kada sam ja odkljucavao neke 1 fichier
linkove pa bilo je tu sigurno preko 20 gigabajta za download on mi je posle
nekog vremena stao i nije hteo da skida. Mislim da se to desilo posle desetak
gigabajta skinutog materijala.
E sada mozda je problem bio sto sam ja te odkljucane linkove zalepio u miponi
pa je zato doslo do tog limita i li to uopste nema veze sa svim tim.
Mozda ima znacaja i to na koliko vremenski uzimas premijum nalog?
Inace kada si pomenuo ono polje na koje treba kliknuti da bi se potom
generisali linkovi to uopste nije problem.
Bar ja samo kliknem na to enterom i odmah se otvori ta stranica gde se potom
pronadje polje u koje se zalepe linkovi koji se potom generisu i zatim se veoma
lako opet enterom klikne na link ispod i dobiju se na stranici generisani i li
ti odkljucani linkovi.