[slikom] Re: Personalna poruka

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Feb 2008 13:55:59 +0100

     Zdravo Saša,

     To se u Skype zove: "mood message". Zavisno od verzije, zavisi gdje se
nalazi. U najnovijim verzijama to je u menu pa file i zove se: "change your
mood
mesage". U nekim starijim verzijama to je, menu pa tools pa mood message.

     Kada pritisneš enter na stavku "mood message" u menu i podesiš tekst,
ponovo u menu pa enter na istu stavku da ne ostane čekirana opcija da to
mjenjaš.

     Pozdrav od Gradimira

Od: "Saša Grbić" <gsasa@xxxxxxxx>
Tema: [slikom] Personalna poruka

Pozdrav svima. Da li u Skype postoji personal message? To je ono kao u msn-u da
mi pored imena stoji neko obavjestenje. Vidjao sam to i na skypeu, ali ne znam
kako to i ja da napravim. Naime, htio bih staviti obavjestenje da me ljudi ne
zovu jer na poslu nemam mikrofon, vec samo mozemo chatovati.