[slikom] PODRSKA I PREDLOZI EKIPI ALFANUMA

  • From: "Dzele" <dzele@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Nov 2007 20:16:16 -0100

     Postovanje svima,  kao i gospodinu Delicu!
Prvi put se javljam na ovu temu i ako je bilo prilike i ranije.
Jedan sam od stotinak srecnika koji su AnReader dobili u podeli preko saveza, i
zelim da kazem sledece:
1. Prvi put da sam preko saveza i ministarstva  dobio nesto sto za mene ima
stvarno pravu upotrebnu vrednost, i na tome sam zahvalan ekipi Alfanuma kao i
savezu i ministarstvu za rad zdravstvo i socijalnu politiku, ali razumem i
nezadovoljstvo onih koji nisu bili na toj listi s tim da mislim da je ipak
preko firme Alfanum vrsena pravedna selekcija i to da ovaj koristan software
stigne do ljudi koji ce znati da ga na pravi nacin i koriste. Logicno je da ima
i nezadovoljnih jer nas je visestruko vise od broja koji je bio za podelu.
2. Ima nesto u nasoj prirodi sto nas nagoni da blatimo sve i ako nemamo jake
argumente za to, jer treba podrzati ono sto je pozitivno sto nam olaksava
svakodnevni zivot a primedbe koje imamo kao i opravdane suvisle kritike mogu se
izneti i na malo lepsi i civilizovaniji nacin bez zargonski receno prozivanja
ljudi i organizacija koje su nam tako nesto ucinile dostupnim, jer je mnogo
vise toga sto smo s ovim programom dobili nego sto bi bile zamerke na njegov
kvalitet i funkcionalnost.
3. Zelim da budem konstruktivan i sve ovo sto pisem je usmereno u tom pravcu.
Dobronamerni ce to tako i shvatiti a za komentare onih koji to nisu ne brinem
jer su mi manje bitni.
4. Pozdravljam napore gospodina Delica i njegove ekipe koji bez obzira na sve
neosnovane i bez na argumentima zasnovane kritike nastavljaju rad na
unapredjenju govornih tehnologija posebno u delu vezanom za slepe sto me
logicno i naj vise interesuje.
5. Sada malo o tome sto bih zeleo da se desi kada se govori o AnReader-u. Voleo
bih da se dodaju novi glasovi govornika u samom programu, ali neki kao sto su:
Predrag Mihailovic koji cita dosta zvucnih knjiga u nasoj zvucnoj biblioteci
ili neko sa slicnim glasom jer mi takav glas mnogo vise prija pri slusanju
elektronskih knjiga kao i tekstova druge vrste, a u privatnim razgovorima sa
drugim korisnicima AnReadera sam dosao do zakljucka da i oni imaju slicno
misljenje... Jos jedan predlog zasto se ta aplikacija za preuzimanje knjiga ne
postavi za download ako je vec besplatna kako sam razumeo mislim da bi to bilo
dosta jednostavnije za dosta nas koji imaju problema sa samostalnim kretanjem?
Postoji li mogucnost da se u buducnosti ova govorna sinteza prilagodi za
upotrebu na mobilnom telefonu kao sto talks radi na symbian aparatima?
Nadam se da ce razvoj ovog software-a biti nastavljen i da bez obzira na
njegove mane kojih naravno ima jer nista nije savrseno ce i ostali koji
trenutno nisu u prilici naci nacina i sredstava da dodju do njega.
Pozdrav
Sasa Dzelebdzic
Dzele
P.S. Gotovo sam siguran da ce ovaj mail izazvati lavinu burnih komentara, ali
ovo je moje misljenje na koje imam pravo.