[slikom] Re: PDF zaĹĄtiÄ?en passwordom

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Sep 2005 17:00:03 +0200

          Zdravo Sasa!

To mozes rijesiti sa programom pdf password recovery. Nekada sam to koristio a
sada nemam ništa instalirano na kompjuteru. Mislim da program možeš naći na:
http://teddy.fcc.ro  Teddy's -
Center for the blind, manuals, tutorials and books for the blind and visually
impaired computer users. Link ka ovoj web strani imas i na portalu slikom mada
ne i prema tom programu.

Gradimir

Pozdrav. PokuĹĄao sam neke pdf dokumente prepoznati finereaderom. No traĹži mi
password. Nekada davno je na ovim listama bilo rijeÄ?i o tome. MoĹže li mi neko
reÄ?i sa kojim se softverom to rjeĹĄava i kako?