[slikom] Re: P C kursor ne cita mail-ove

  • From: "dobrinko davidovic" <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Feb 2008 17:38:08 +0100

Zdravo Gradimire.
Nisam ni dobio tvoj odgovor a stanje se normalizovalo i pc kursor normalno
cita mail-ove.
Nista nisam podesavao, mijenjao i td.
Valjda windous ponekad zatupi ili ko ce ga znati sto? U glavnom sad je
uredu.
Sto se tice preporuke za spremanje mail-ova u .txt, umjesto u originalu,je
preporuka i drugih znalaca, sto cu odmah primjeniti.
Tvoje pojasnjenje nacina istog mi je potpuno jasno.
Na kraju ti se zahvaljujem na pruzenoj pomoci.
Pozdrav od Dobrinka.