[slikom] Outlook i 7 zip

  • From: "lena" <lena.ns72@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Dec 2015 14:12:31 +0100

Pozdrav za sve !
Do pre koji dan bila sam ponosan korisnik WinMail-a na Win 7 i radio je ko
svajcaarski satic a, onda je pocelo sa porikama Not responding za sve i svasta
.
Tako da sam instalirala Outlook express podesila i sve sto ide a. onda sam
otkrila dve stvari :
1. Od uvoza kontakata nista. Javlja gresku . Ako tu ima leka rado bih cula.
Dodala sam ih peske ali ima ih previse pa nebih ponovo to da radim ako
ustreba a, kako su problemi krenuli da se redjaju nebih me cudilo da bude i nov
Windows za novu godinu .
2. Sa Outlookom mogu da otvorim stare poruke,(one sacuvane negde na racunaru )
mogu da dodam atacment preko sen to Outlook recipiant ali nemogu da to uradim
preko 7 zipa.
Poruka koju javlja je :
Email
There is no email program associated to perform the requested action. Please
install an email program or, if one is already installed, create an association
in the
Default Programs control panel.
OK

resila bih ja to ali neznam sta sa cim da povezem. Znam i gde i kako ali ono
najbitnije neznam.
Ako neko ima ideju kako to da resim neka javi .
WinMail mi ne radi sada ali sto se Windoes-a tice jos ga drzi u listi programa
koji su defaultni za nesto stim sto npr send to mail recipiant ne radi uopste
nista.
pretpostavljam da se zato 7 zip i zbunio .
Ako neko ima ideju bila bih zaista zahvalna jer mi se neda instalirati i
podesvati jos koji mail klijent.

Pozdrav i svako dobro
Jelena

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom