[slikom] Re: Outlook express

  • From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Jun 2005 03:55:16 +0200

Hmmmmm, ovdje se radi o nekoliko problema kojima moze biti vise razloga. Ovo
s Outlookom smrdi na viruse, zamrzavanje racunala usred rada moze stvarno
biti bilo sto, od virusa do neispravnog hardvera ili loseg strujnog napona.
Stvar sa skenerom je najvjerovatnije problem s drajverima koji poslije
zakoce Kurzweil.
Na tvom mjestu bih dok jos mogu napravio backup, formatirao sve i podigao
cijeli komp ispocetka, na cisto, jer ako se ove greske cak i uspiju
popraviti, kod 'zakrpanih' 9x windowsa rad nikad nije siguran. Sretno.

Regards
ICQ #274-696-026