[slikom] Re: Opcije u Outlook Expressu

  • From: "Apolo - Bratimir Joksimovic" <apolo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 May 2006 11:28:59 +0200

Očito da pravilo ne važi za ono što se šalje.
Jedino rešenje je da veliki fajl koji bi da pošalješ u atačmentu najpre
nekim programom podeliš u manje fajlove i onda ih tako šalješ. Npr. od
velikog napraviš 20 manjih i onda pošalješ samo 3 komada, primalac potvrdi
da je primio, onda pošalješ naredna ri ili četiri. Kada ih sve primi, onda
pokrene program za spajanje i tako dobije onaj izvorni veliki fajl.
Za ovo može da se koristi Winrar program: njime veliki fajl možeš i da
izdeliš i kasnije da delove spojiš i raspakuješ fajl.