[slikom] Re: Odzipavanje sa 7zip formatom-pitanje

  • From: "Nebojsa Tasic" <nele275@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 4 Sep 2010 09:36:23 +0200 (CEST)

Dijagnostic message moze da se pojavi i kada se radi o povezanim fajlovima
a ti nisi skinuo sve fajlove. Ako je na primer jedan film podeljen u 6
delova ti treba da skines svih 6 delova, da ih smestis u isti folder i da
pocnes sa odzipavanjem prvog dela. Tada ce ti se odzipati svih 6 delova i
oni ce se spojiti u jedan tako da ces dobiti jedan ceo fajl u ovom primeru
ceo film. Dakle, ne odzipavas svih 6 delova vec samo odzipas prvi a sve
ostalo radi samo.  Ako si na primer skinuo samo 3 dela  kada krenes da
odzipavas odzipace ti se to sto si skinuo ali  ce ti se pojaviti
dijagnosticka poruka u kojoj se traze i ostali delovi.