[slikom] Re: Odgovor za Danijelu

  • From: Bada Boksa <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Jul 2011 09:51:52 +0200

Ja cu ti na ovo probati dati odgovor mada, jako me muce ovi mailovi koje primam
bez ikakvog redoslijeda pa pojma nemam je li ti vec netko odgovorio to jest, da
li si rijesila problem.
Kod mene se takodjer povremeno pojavi poruka od Windowsa da dok nesto skidam da
vise nema slobodnog mjesta na disku pa da nesto izbrisem, i sl, te oslobodim
prostor, a ja sto posto znam da mjesta ima i da disk nije pun.
Tada ja pokrenem CCleaner i s njim obavim ciscenje jedno, i drugo,  za svaki
slucaj pogledam na C particiji, Windows-Temp, pa rucno izbrisem ako se sto
smeca nakupilo.
Sa BackSpace se spustim za jednu razinu na nize pa isto pogledam kako stvari
stoje na Prefetch.
Ako i tamo ima smeca i to pobrisem.
I time sam ja opet mirna jedno vrijeme.

Chat soon,