[slikom] Re: Objasnjenje da rade precice u skype

  • From: "Vesna Sofronijevska" <fizioterapik@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jan 2014 22:41:38 +0100

Postovani gospodine Rundek
Veliko hvala na savetu, da tocno kad sam uradila kako ste me uputili preslo
je iz difolt u kompakt, no opet ne cita kontakte.
Mislim da moi problemi leze negde u losim podesavanjima u prozoru odnosno
kartici dopisivanja.
Zasto to kazem jer sam usla tamo i bukvalno sve stavke su unalejlable ili
kako ja to razumem zabranjene ili nemoguce.
Da skratim potrebno je s nekim ko je u tome vican dobro podesiti sve stavke
unutar samog skajpa, a za to cu morati potraziti pomoc, ili pratiti vas i
cuvati svaku vasu poruku gde ima konkretnih koraka kako i sta da se odradi.
No vama veliko hvala na zelji da mi pomognete, ja cu vas i dalje s paznjom
pratiti.
Vesna