[slikom] Obavestenje

  • From: "Aleksandar" <agasoft@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Aug 2004 12:47:32 +0200

  Postovani, smatrajuci pracenje i poznavanje sporta kao hobi ili svakodnevicu
slepih, do nedavno sam imao privatnu grupu ljudi koja me je izvestavala o
rezultatima i pomagala drugima da do njih dodu. sada mi je zelja da otvorim
sportsku listu, koja bi imala za cilj da slepima na sto brzi moguci nacin da
najnovije sportske rezultate i dogadanja. S ovzirom da mi je misljenje svih vas
na listi jako bitno molim vas da mi svako po naosob na moju licnu mail adresu,
ili jos bolje SMS-om da svoje misljenje i glas za otvaranje sportske liste
slepih. Hvala unapred. E-mail
agasoft@xxxxxxxxxxx
mobitel: +381-63-886-1034. Samo SMS.: