[slikom] Numerička tastatura

  • From: "Dusan Radinoski" <rdule2000liste@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Jan 2013 22:58:44 +0100

Pozdrav svima!:)

Moj netbuk, ima ugrađenu, numeričku tastaturu, ali ne kao zasebnu zbirku
tastera, već kao dodatnu opciju slovne tastature, koja se aktivira odrtteđenom
kombinacijom komandi. Tada, ,,U" postaje 4, ,,I" postaje 5, itd;pa me zato
zanima, da li ta, numerička tastatuura, može da se koristi kao, svaka druga
numerička tastatura? Preciznije, mogu li JFW, da prebacim sa:,,Laptop"
na:,,Desktop" način rada na mom, netbuk raačunaru?

Dušan.

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html
3. Adresa za prijavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx u subjektu upisati: subscribe