[slikom] Novi jaws 6.20 i remot kontrola?

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Sep 2005 11:39:18 +0200

            Pozdrav svim listerima. Moze li mi neko reci dali je s ovom novom
verziom jawsa testirao remot kontrolu mislim na msn remot kontrolu i ulazak
raji na racunar legalno kao pomagac? Imam neke informacie da ovo je pocelo
raditi sa 6.20 a i u ovom novom jawsu postoji opcia kada se mijenja
sintetizator da se podesi i neki remot sintetizator. Ja sam pokusao da to
podesim ali opet se javlja eloquence sa govorom. Dali ovo veze ima s mojim
pitanjem o remotu? Dali sta znate o ovom? Cekam na vas odgovor.