[slikom] Re: Nokia i cod za formatiranje

  • From: "DEBELI" <debeli@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Jun 2005 10:12:37 +0200

Ova komanda brise sve instalirane programe i vraca telefon na tvornicke
postavke. Symbian se ne moze izbrisati, nije to windows.
Ja sam ovu komandu koristio za formatiranje svog telefona kad su mi neke
stvari posle krivo. Zato sam i rekao da treba backupirati sve bitne podatke
kao sto su imenik slike poruke i ostalo.