[slikom] Re: Nokia i Motorola

  • From: Tomić Rajko <milicat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 31 May 2004 20:18:33 +0200

Bas se nesto nerazumem u mobilne i govorne tehnologije ali kako je to kod
racunara verujem da je tako  ikod mobilnih telefona jer sve je to isto.

jesi formatiro karticu ali u registru u mobilnom telefonu ostao je zapamcen
program koj zelis da krekujes
dakle time nisi nista dobijo samo si  kako si sam shvatio i izgubijo

ti bi trebaloda formatiras memoriju u samom telefonu ako zelis da se izbrise
svaki trag o postojanju instalacije tog programa.

to ti ovako dodje

ako bi neki program instalirao na racunar umesto na  na c particiju na d
particiju

posle ti je sasvim svejedno ako ga obrises i li deinstaliras on je ostao u
registru bez obzira dali si cak formatirao d particiju i na taj nacijn
uklonio neki x program.

to si uradio i sa svojim telefonom