[slikom] Re: Nod32 Problem

  • From: "Milan" <milned73@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jun 2008 21:23:51 +0200

hmm verovatno si propustio jednu poruku u kome te je nod obavestavao da je
verzija koju koristis zastarela i da treba da predjes na noviju verziju
noda...
eh sad tu nema leka osim da se predje na noviju verziju. e sad se ja nadam
da ti ne koristis verziju 2.7 jer ako je tako uskoro cemo svi biti u gadnom
sosu jer ako me secanje ne vara verzija 3.0 neradi sa citacima ekrana