[slikom] Re: Nod32

  • From: Aleksandar Đurić <gordal@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Aug 2006 16:33:25 +0200

to onda nije bio tipični virus već crv ili trojanac. opcija delete je
sigurno radila, ako nisi obrisao, preskeniraj disk i naćićeš sigurno. Tebi i
ostalim manje iskusnim korisnicima preporučujem, da podesite automatsku
akciju koju će antivirus da izvodi pri takvoj situaciji. I upozoravam mnoge
koji koriste jedan krek za nod da su u zabludi da se update vrši. naime
oblačić iskače da je update gotov, ali svaki put, ko primeti sa istim
bazama. Ovo se sam lično video kod jednog pojedinca.