[slikom] Re: NextUp

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Oct 2005 07:08:59 +0200

Vozdra. Cjena mu je 39 eura i ima prirodni zvuk. Posjeduje englesku njemacku
spansku i francusku sintetizaciu govora Ja sam odabrao zna se a koju drugu
jezicku variantu nego njemacku jer njemacki razumjem i kad cita na kineskom
a kamo li na juzno slovenskim jezicima jer imam jedan poseban plan da
napisem vremenom sve rijeci tj da jaws skriptiram na nasem jeziku tako da bi
njemac odlicno izgovarao nas jezik jer sam se malo s tim igrao sa jawsom ali
eloquence takav kakav jeste ima slabo akceptiran akcent ali sa ovim de
sintetizatorom cu napraviti orginalnu diktciu naseg jezika jer cu mu zadati
rijeci kako bi ih njemac ispravno procitao pa cu ovako pisati recimo. Cako
njemacki procitano kako a da bi ispravno citao napisat ce mo zazo tako da ce
citati ispravno. ili recimo zec cita kao cek a ispravno da bi citao treba
napisati sez i zaista cita onda ispravno. ovo je jako tezak posao jer ima
jako puno rijeci ali cu polako to vremenom raditi tako da kad prepravim sve
onda cu postaviti neki direktni link gdje bi se to moglo skinuti medjutim
ovako nesto samo ce imati priliku de sintetizator da izgovara jer engleski
je to malo teze za odraditi ali je i moguce ko dobro poznaje da mu zada
ovakve komande da bi sve bilo kako treba ali ipak njemac malo bolje to
izgovara. Do tad bi se anreader trebao da potpuno prebaci na sapi 4 i da
usavrsi sve svoje glasovne nedostatke. Srdacan pozdrav iz Hladnog Sarajeva.