[slikom] Nevidljivo Start Dugme

  • From: Tomić Rajko <milicat@xxxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom LISTA" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 8 Sep 2005 19:54:30 +0200

Zdravo svima

Možda je nekom interesantno mogućnost da u windowsu učini nevidljivim start
dugme. Razlozi mogu biti različiti. Npr ako  neko neupotrebljava miša već
sve odrađuje sa tastature nije mu ni bitno dali postoji start dugme. Pa
mogućnost da se koliko toliko spreči neovlašćeno vršljanje po računaru od
nepoželjnih lica i slično.
Sve funkcioniše tako da ako pritisnete sa tastature taster win start meni će
se otvoriti i to je jedini način da se pristupi start meniju.

a sve to omogućava alatka Start Killer veličine 200 i nešto kilobajta. Kada
se instalira vidljiva je u trej sistemu odakle mozemo izvrsiti neka
podesavanja. Preporučam da se prihvati onako kako je po difoltu samo se
odstikla opcija koja omogućava da isti program postane nevidljiv u trajalu.

Ako nekoga zanima neka mi se javi poslaću mu na lićni majl.

Rajko