[slikom] Re: Nekoliko pitanja oko viste

  • From: Hrvoje Katic <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 29 Jun 2008 00:41:23 +0200

     29. juni 2002. - 29. juni 2008. Sest godina postojanja mailing liste
"SliKom"Pozdrav!

Evo ja koristim Vistu, ali spajam se na internet putem ADSL-a, tako da
ne znam tocno kako rijesiti problem kod bezicnog. Na ovo drugo pitanje
ti mogu odgovoriti. Dakle to sto te pita za potvrdu pri pokretanju
programa zove se User Account Control odnosno UAC, a moze se iskljuciti
na sljedeci nacin:
1. Otvoriti control panel
2. Tabom pronaci Classic View i aktivirati ukoliko to vec nije ucinjeno
3. Pronaci user accounts i zatim Enter na tu opciju
4. Nakon toga pritisnuti Tab dok se ne pokaze opcija "Turn user account
control on and off"
5. U novom dijalogu ima checkbox koji kaze "use user account" naravno
mora biti not checked i zatim se Tabom pronadje OK gumb
6. Nakon toga ce racunalo upitati za restart, i restart je potrebno obaviti.
Sto se tice language packa, takodjer nemam iskustva s tim, nego mogu
nesto reci tek kad isprobam. Inace isto imam Ultimate Edition Viste, ali
na 512 MB RAM-a, processor 1.86 GHZ, NEC laptop.

Pozdrav
Hrvoje