[slikom] Re: Na temu planiranje snimanja u tapin radiju

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Aug 2015 20:34:06 +0200

Zdravo Miroslave,

Jest, kako napisah u predhodnoj poruci, ako nešto nisi dobro podesio,
kada pritisneš Enter na dugmetu, napravi zadatak, on te vraća na taj
kombinovani okvir da u njemu izmjeniš jer odabir da snimaš nedeljom nešto
nije uredu. Ovdje riječ, nedeljom ima značenje, sedmično a u onom drugom
okviru treba odabrati koji je to dan ili koji su to dani u sedmici. Dakle,
odabir nedeljom podrazumijeva da ćeš kasnije odabrati koji je to dan u
sedmici, da li nedelja, ponedeljak ili neki drugi dan. Odabir nedeljom
znači da se može odabrati ne samo jedan dan, već da to mogu kao primjer
biti recimo dani utorak i četvrtak. Napisah, u mojoj verziji programa Tapin
Radio, poslije odabira, Nedelja, treba šest puta taster TAB gdje čekiram
dane u sedmici na koje se odnosi ovo snimanje tokom sedmice, odnosno, još
dva puta taster TAB i tu je dugme za, napravi zadatak. Dan u sedmici mora
biti čekiran, drugačije, ovaj zadatak se neće moći napraviti.

Pozdrav!

Od: <musicmaestro@xxxxxx>
Tema: [slikom] Re: Na temu planiranje snimanja u tapin radiju

Gradimire Najpre veliko hvala na zaista strpljivom objašnjavanju ovog mog
problema, ali izgleda da ja nešto nisam najbolje pitao.
Dakle, da upotrebim tvoj izraz u kombinovanom polju, dakle u onom gde se
bira jednom, dnevno, I nedeljno je sve u redu, I tu sam odabrao nedeljno.
Nego u polju napravi zadatak, kada pritisnem enter, pojavljuje mi se
dnevno, koje se ni na koji način ne može ispraviti, I onda mi se pojavljuju
svi parametri planiranja za tu radio stanicu koju sam odredio za dnevno
snimanje.
Probao sam više puta da to prevaziđem ali bez uspeha.
Ranije mi se taj problem nije dešavao.
Kada sam već tu, u verziji tapin radija koji koristim a to je ako sam
dobro identifikovao verzija 1.61, imam problem da planiranje snimanja radio
stanice drugog programa radio beograda ne mogu da planiram, jer sistem kako
tamo piše ne prepoznaje putanju.
da li neko ima sličan problem?
I na kraju, I podatak, da što se snimanja istovremeno više stanica tiče
ne postoji problem, ali možda postoji, ukoliko se želi snimanje više
stanica
u isto vreme, kada se događa, da neke stance ne mogu da se uključe.
Da li je to zbog više stanica, ili zbog nekog drugog razloga ne znam,
jer
razlozi ispadanja iz režima snimanja, se ne objašnjavaju, sem da se proba
ponovo.
učesnik na temu

Od: <musicmaestro@xxxxxx>
Tema: [slikom] Na temu planiranje snimanja u tapin radiju

Po�tovanje �itaocima ove poruke.
Nai�ao sam na jedan problem u izdavanju naredbi za snimanje u aplikaciji
iz naslova, pa bih zamolio pomo� onih koji taj deo bolje poznaju.
Najpre me zanima da li postoji ograni�enje koliko radio stanica mogu da
snimaju u isto vreme?
isplanirao sam da mi jedna radio stanica snima u isto vreme svakog dana.
Medjutim, kada sam hteo da mi ta radio stanica snima ne�to u re�imu
nedeljno, kada do�em na polje napravi zadatak, dobijam rubriku opet dnevno,
I ako ga ja nisam odredio da to bude.
Zanima me kako da da odredim mogu�nost da kada do�em u polje napravi
zadatak, da dobijem re�im nedeljno?
Ne znam koliko sam jasno objasnio svoj problem, ali svakome ko poka�e
dobru volju da mi pomogne u njegovom re�avanju, ovom se prilikom
zahvaljujem

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom