[slikom] Na temu NVDA i Sound forge

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>, "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>, "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Dec 2015 14:24:36 +0100

poštovanje čitaocima ove poruke.
Koristim Jaws verzija 10.0 I imam problem prilikom “uvlačenja” nekih
mp3 failova, a problem se ogleda u tome, što ako kao čitač ekrana koristim
NVDA, dešava mi se da se neki od tih failova iz nekih za sada meni nepoznatih
razloga ne otvaraju.
Međutim kada prilikom procesa “uvlačenja”pređem na Jaws u ovom
slučaju reč je o verziji petnaest, oni se otvore.
Znam, da je rešenje, koje bi ste mi vi predložili, pa onda koristi Jaws,
ali dosta dugo iz nekih razloga koje vam ne bih sad objašnjavao, koristio sam
samo NVDA, pa me zanima, ako neko zna, zbog čega dolazi do ovog čudnog
slučaja.
Dobronamernim predlozima, koji bi mi pomogli da razumem ovu pojavu, ovim
putem sam zahvalan.
---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom