[slikom] NVDA i citanje teksta

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Feb 2015 18:14:28 +0100

Postovanje svim citaocima ove poruke.
   Mislim da je o ovom problemu pisano i ranije, ali ne mogu da se setim
resenja kada ovaj citac ekrana, prilikom citanja teksta posle svake reci
izgovara rec error, ili naski receno greska.
   To sam eliminisao po savetu koji je ovde ranije dat, ali prilikom ponovnog
prebacivanja iz nekih razloga na fabricke postavke, ovaj mi se problem ponovo
javlja.
   Na svakom konstruktivnom predlogu za resenje ove prilicno neprijatne
situacije, autoru poruke zahvaljujem.
---
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast!
antivirusna za¹tita.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom