[slikom] NVDA i AnReader, i moje muke š njima zajedno

  • From: nikloa zekić <nikolamicmon@xxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom@xxxxxxxxxxxxx" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 20 Feb 2015 23:02:50 +0100

Po¹tovani,
Evo, valjda æe se ova poruka moæi da proèita.
Naime, u onoj poruci htjedoh reæi da stabilna odnosno konaèna nova verzija NVDA
jo¹ nije iza¹la. Usput sam isto postavio pitanje koje mi izjeda du¹u i okolnu
materiju. Naime, skoro sam instalirao anreader 4.2, crackovani, aktivacijski, i
poku¹ao da ga natjeram da bude zadani sintetizator uz NVDA. To mi je i uspjelo
na log on screen, znaèi ono kad se ulogujemo u windows i treba da odaberemo
korisnika, odnosno user, ali prokletinja nikako neæe da radi kad se ulogujem u
mojega usera, koji je, usput budi reèeno tu i jedini, ali sam log on screen
stavio da bih mo¾ebitne radoznalce zavarao moguæno¹æu da imam lozinku koju oni
ne znaju. Dakle, èovjek lijepo ka¾e: gre¹ka, ne mogu uèitati sapi 5. Napominjem
jo¹ i da koristim espeak dok ovo pi¹em, i svakim trenutkom mi je sve mrzniji.
Unaprijed se zahvaljujem onome Heraklu koji bi me oslobodio ovih Prometejevih
muka, jer ovaj problem me kljuca kao ¹to je orao kljucao jetru Prometejevu.
Srdaèno,
                     Nikola Zekiæ

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom