[slikom] NVDA

  • From: Goran Macanović <goran-m@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Mar 2011 00:12:11 +0100

Zdravo svima,

Zamolila me jedna djevojcica koja koristi NVDA citac ekrana da joj pomognem oko
jednog problema, a posto ja ne znam sta je u pitanju, molio bih nekog od vas da
nam pomogne.
Dogadja joj se da kad pritisne bilo koju od strelica pored glasa programa da se
cuje i onaj zvucni signal koji ovaj citac ekrana daje prilikom neke aktivnosti
racunara, kao sto je recimo prilikom instaliranja, kopiranja nekog filea...
Nadam se da shvatate o kakvom se zvuku radi i nadam se da cete moci da nam
pomognete kako da ga otklonimo.

Veliki pozdrav.