[slikom] N82, prva zapazanja

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 26 Jun 2008 04:20:11 +0200

Pozdrav!
Da slucajno ne biste pomislili da sam sretan i ponosan vlasnik ovog modela -
nazalost nisam, no jednom kolegi sam odradio instalaciju Talksa i
Mobilespeaka i imao sam neko vrijeme da malo razgledam telefon.
Uglavnom, kao sto se i prema specifikacijama dalo zakljuciti, telefon
odlicno i brzo funkcionira i govorni programi rade iznenadjujuce brzo, cak i
Mobile Speak koji je uvijek kaskao za Talksom po brzini.
Zvuk je fenomenalan, sto omogucuju dva zvucnika smjestena na desnom boku, no
ta pozicija stvara mali problem prilikom rukovanja jer ce desnjaci, kakvih
nas je vecina uvijek pokriti dlanom veci dio zvucnickih otvora i prigusiti
zvuk, pa je bolje telefon drzati na dlanu lijeve ruke i stvar odradjivati
kao na tastaturi.
Ekran ima puno bolju kvalitetu i nesto je veci od ekrana na koje smo navikli
kod dosadasnjih Nokija, a konacno postoji i opcija za mijenjanje velicine
slova i pri maksimalnoj velicini gotovo da i ja mogu citati sto pise na
ekranu.
Tipke (dio s brojevima) je dosta sitan, no radi se o novom dizajnu koji je
prilicno spicast i izbocen tako da orijentacija nije problem. Funkcijske
tipke i navigacija su mogli biti i malo bolje izvedeni, jer, Key 1 i Menu su
ustvari jedna tipka, razlika je samo stisne li se gornji ili donji dio.
Slicna je situacija i sa Key 2 i C, no njih razdvaja jedna izbocena tipka
slicna onima na brojcanom dijelu, samo sto se tu stvara problem da je
smjestena preblizu desnoj navigacijskoj tipki pa treba malo pazljivije i
preciznije raditi na tom dijelu. Ostale navigaciske tipke nemaju tu smetnju,
no "sredina", odnosto "Select" je malo "klizav" pa se cesto zna prilikom
pritiska zakaciti i donja navigacijska tipka.
Tipke za poziv i odbijanje su diskretno smjestene na samom rubu aparata. S
desne bocne strane postoje plus i minus tipka za zoom na kameri, pojacavanje
i stisavanje zvuka prilikom reprodukcije i slicne funkcije, dvije tipke
kojima nisam tocno shvatio funkciju i jos jedna velika tipka koja sluzi za
okidanje fotoaparata.
S lijeve bocne strane je prikljucak za punjac, leziste za memorijsku karticu
i prikljucak za USB i TV izlaz, dok je prikljucak za slusalice na vrhu
aparata uz tipku za paljenje i gasenje.
GPS nisam isprobavao jer mi se s tim nije dalo gnjaviti.
Sto se nasih programa tice, Talks ima mali problemcic sto mu tzv. Talks
tipka nije smjestena kao dosad na Edit funkciji nego na Menu tipku, pa se
ako se zeli uci u meni Menu tipka mora stisnuti dvaput.
Kod Mobile Speaka je ta funkcijska tipka smjestena na izbocenoj tipki koja
razdvaja Key 2 i C tipke, no nisam skontao cemu sluzi u normalnom radu, kad
je stisnem se otvori neki izbornik, no govorni programi ne citaju nista
unutar njega.
Kod Mobile Speaka sam primijetio i mali bug, a to je da se prilikom promjene
profila (Edit + C) nakon promjene znaju zablesati shortcuti za brzinu,
glasnocu, vrijeme...
U svakom slucaju, ovaj telefon je zvijer kakvu dugo nismo vidjeli, drzite mi
palceve da sklepam neku kintu da ga kupim.

Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx
http://zarakijel.4shared.com