[slikom] Mozilla na srpskom

  • From: "Ninoslav Stankovic" <ninoslav@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Apr 2007 13:06:57 +0200

Postupio sam prema Rajkovom uputstvu za instalaciju, ali mi nije uspelo.
1. Opciju Change u Properties za fajlove sam dobio tek kad sam ih iskopirao na
drugu lokaciju, a fajlovi se  otvaraju tek kad se vezu za Firefox sa desktopa.
Nisam znao za sta da ih vezem u Program files od onih silnih foldera i fajlova
ovog programa.
2. Fajlovi se instaliraju, ali se Firefox ne restartuje i nije se pojavila nova
opcija u meniju Tools.
Sta sam pogresio?
Ninoslav