[slikom] Re: Mozila i web visum problem

  • From: Mihael Đurašin <mihael.djurasin@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 23 Dec 2015 08:01:27 +0100

Lijepim poruku Maria Perčinića s Interporta, meni je pomoglo, pomoći će
tebi i još nekome tko ima problem.

Bok svima.
Korisnici firefoxa mogli bi uskoro ako vec nisu ostali neugodno
iznenadjeni kada shvate da im ukoliko koriste webvisum, isti nakon
najnovije nadogradnje
Firefoxa na verziju 43.0.1, webvisum vise ne radi. To je zbog toga sto
prema standardnim postavkama, Mozilla ne dozvoljava pokretanje add-ona
koji nisu
sluzbeno verificirani od strane Mozille.
I dok cekamo da se Webvisum pojavi s novom verzijom koja ce biti
sluzbeno certificirana, pronasao sam tzv. privremeni work around kako je
isti moguce osposobiti
da radi dok se ne pojavi sluzbeni Firefox 44 s kojim ce override switch
biti onemogucen.
1. Nakon otvaranja Firefoxa, u polje za upis adrese upisite
about:config
i pritisnite enter.
2. Potvrdite na I'll be carefull.
3. U search polju upisite "xpinstall.signatures.require."
4. Pritisnite aplikacijsku tipku i odaberite modify nakon cega ce isti
biti postavljen na false.

Nakon restarta webvisum ce raditi kao i prije.

--
Koga zanimaju detalji neka pogleda ovdje:
http://www.ghacks.net/2015/10/04/here-are-you-options-for-running-unsigned-add-ons-in-firefox/

23.12.2015. u 0:15, Lazar Bulatovic je napisao/la:

Pozdrav,

Od kada je mozila automatski izvrsila update na verziju 43.0.1, vise ne mogu
da koristim web visum.

Naime, on ne postoji kao addown u meniju tools kao ranije. Sto je najgore,
firefox mi ne omogucava da ga dodam. Kada kliknem na "allow" javi se sledeca
poruka "Firefox prevented this site from adding software ili nesto slicno".
Napominjem da sam iskljucio opciju za zahtev mog odobrenja prilikom
dodavanja novih dodataka.

Da li mi je mozda ponovo potrebna pozivnica za web visum buduci da se sada
radi o novoj verziji firefox-a koju koristim? Kako bih mogao da resim ovaj
problem?

Srdacno

Lazar

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom