[slikom] Mozila firefoks problem.

  • From: Nijaz Beckanovic <nijaz.beckanovic.s@xxxxxxxxx>
  • To: Slikom <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Jun 2012 10:41:16 +0200

Pozdrav.
Od prije nekoliko dana mi se desava da kada otvorim neki od trazenih
rezultata najprije dobijem neko edit polje gdje trebam nesto upisivati.
Brojao sam koliko znakova moze stati, ali se sada nemogu sjetiti
uglavnom oko petnestak.
Kada to zatvorim sa alt i f4 nalazim se normalno na stranici koju sam
otvorio.
Koristio sam staru 3.6 verziju jer mi je nekako najpristupacnija.
Nadogradio sam na najnoviju 13.1, ali isto mi se to pojavljuje.
Videca osoba nista nemoze vidjeti sto se tice tog nevidljivog prozora sa
edit poljem, a ni jaws kursor nemoze nista pronaci.
Rusio sam nekoliko puta mozilu, cistio joj tragove sve moguce.
Znali netko sta bi moglo biti, i kako bi se ja toga otarasio?
Zna se nekada to pojaviti i u internet eksploreru, a u goooglcrome se ne
pojavljuje.

--
Grmalj.

Podaci o listi: